Liczba postów: 75
Liczba wątków: 41
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Witam!
Jakie można wyróżnić etapy akcji dystrybucji bezadresowej materiałów reklamowych? Chcę się upewnić, że dobrze pojmuję przebieg.
"Biednym jest się dopiero kiedy już się niczego więcej nie chce"
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 18
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Można wyróżnić trzy etapy, a mianowicie: przygotowanie logistyczne, realizację zlecenia w terenie i kontrolę jakości dystrybucji. Raczej niczego nie pominąłem, choć w głównej mierze zależy to od firmy zajmującej się daną dystrybucją. Co warte podkreślenia, każdy z tych etapów jest równie ważny do osiągnięcia pełnego sukcesu, czyli efektywnego kolportażu materiałów reklamowych. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat i tematy pokrewne, odwiedź następującą stronę:
http://www.btl-complex.pl/bydgoszcz,i173.html
"Człowiek bez człowieka być nie może"