Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tatuaże zmywalne jako reklama
#1
Ostatnio kilka razy zauważyłem, że tatuaże zmywalne są traktowane jako forma reklamy. Jakie macie odczucia w tej kwestii? Jest to dobra forma reklamy, czy jednak lepiej szukać innej?
Odpowiedz
#2
Moim zdaniem tatuaż zmywalny to super gadżet reklamowy. Przede wszystkim jest tani i można go masowo produkować/drukować. Gdy już mamy tatuaże tymczasowe do dyspozycji, to możemy stanąć w jakimś często odwiedzanym punkcie miasta i rozdawać nasze tatuaże, np. z logiem naszej firmy. Wygląda to podobnie jak z ulotkami, ale jednak jak już ktoś weźmie od nas tatuaż, to istnieje dużo większa szansa, że zainteresuje się naszą firmą i usługami które świadczymy czy produktami które oferujemy.
"Romantyzm to bunt kwiatu przeciwko swoim korzeniom"
Odpowiedz
#3
Wszystko tak naprawdę zależy od konkretnych potrzeb, targetu i profilu firmy. Na przykład idealną formą reklamy/promocji stosowaną przez architektów, agencje nieruchomości i developerów są kolorowe makiety architektoniczne ukazujące założenia projektów nowych inwestycji. Do ich otrzymania wykorzystuje się oczywiście drukowanie 3d. Tatuaże zmywalne/tymczasowe będą z kolei najbardziej skuteczne, gdy oferujemy produkty lub usługi przeznaczone dla dzieci, bo to one przecież najchętniej korzystają z tego typu tatuaży. W innych przypadkach najbardziej efektywne będzie reklamować się w Internecie. Nie ma na to gotowej recepty i trzeba kombinować.
"Biednym jest się dopiero kiedy już się niczego więcej nie chce"
Odpowiedz
#4
Ja bym się pokusił o stwierdzenie, że ciekawym rozwiązaniem są ulotki. Pewnie wiele osób się ze mną nie zgodzi i nawet po części będą mieć rację. Po prostu jestem zdania, że odpowiednia dystrybucja i kolportaż ulotek może przynieść niesamowicie dobre efekty. Niestety, w dzisiejszych czasach sporo osób albo lekceważy odpowiedni wybór firmy zajmującej się roznoszeniem ulotek (przykładem solidnej firmy jest BTL-COMPLEX - http://www.btl-complex.pl/lodz,i133.html), albo w ogóle nie decyduje się na współpracę z firmą tego typu, co jest strzałem w kolano. Jeden wniosek nasuwa się sam: jest wiele skutecznych form promocji, muszą się tylko znaleźć w odpowiednich rękach.
"Człowiek bez człowieka być nie może"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości